Özelleştirme Mağdurları 4/C'li Geçici Personel Web Sitesi

15 Haziran 2011 Çarşamba

Türk Eğitim Sen 4/C Çalışanları Kadroya Geçirilmelidir


Türk Eğitim Sen 4/C Çalışanları Kadroya Geçirilmelidir.
Türk Eğitim Sen Giresun Şube Başkanı Arif Çetinkaya nın 4/C Açıklaması
Türk Eğitim Sen Giresun Şube Başkanı Arif Çetinkaya 4/C li Geçici Personel statüsünde çalışanlar için vereceğimiz mücadele, kadro alana kadar devam edecektir dedi.
Türk Eğitim-Sendikası Giresun Şube Başkanı Arif Çetinkaya, "Gücünü eğitim çalışanlarından alan sendikamızın hak, hukuk adalet mücadelesi ve çalışanlar için elde ettiği kazançlar devam edecektir" dedi.
Çetinkaya, yaptığı açıklamada, 4/B kapsamında çalışan sözleşmeli öğretmenlerin kadro haklarını almayı başardıklarını, sözleşmeli eğitim çalışanlarının kadroya geçişleri sırasında hak kaybına uğramamaları için gerekli girişimlerde bulunduklarını ve konuyu takip edeceklerini belirtti.
Türk Eğitim-Sen olarak Milli Eğitim Bakanlığı'na yaptıkları girişimlerin yanında eylemlerle de konuyu sürekli gündemde tuttuklarını ifade eden, Çetinkaya, şunları kaydetti:
"Ankara Hipodrom'dan Sıhhiye'ye kadar yürüyüşümüz ve Sıhhiye'deki Abdi İpekçi Parkı'nda yaptığımız miting, Milli Eğitim Bakanlığı önündeki yaptığımız sözleşmelilere verilen sözlerin tutulmamasını protesto eylemi ve Ankara'da yaptığımız eylemimiz sonuç verdi. Allah'a şükürler olsun ki sözleşmelilerin kadro hakkını elde ettik. Gücünü eğitim çalışanlarından alan sendikamızın hak, hukuk adalet mücadelesi ve çalışanlar için elde ettiği kazançlar devam edecektir.
Şimdi Sıra 4/C statüsünde çalışan Geçici Personel arkadaşlarımızın kadroya geçirilmesine gelmiştir. 4/C Statüsünde çalışan ve yıllardır mağduriyet yaşayan arkadaşlarımızın da bir an önce kadroya geçirilmesi için yaptığımız mücadelemiz devam edecektir, yılmadan, bıkmadan, usanmadan ve sürekli olarak verdiğimiz bu mücadelemiz de, inşallah arkadaşlarımızın kadro hakkının alınması ile sonuçlanacaktır.
Sondakika.com
Haberimizi Paylaşmak için aşağıdaki butonları kullanabilirsiniz.

Paylaş | |
Bu Haberi Paylaş:

2 yorum:

  1. slm başbakanın 11 haziran ropörtaji adeta 4/c lilere ateş püskürüyo %50 ejderha yapar bunu adaletin hukuğun varsa 4/c lilere hakkını verir başbakan yoksada harami oldukları tescillenir akp nin,uyanın gaflet uykusundan 4/c lilere yapılan faşizizdir

    YanıtlaSil
  2. Seçim bitti 4-c 'de bitti arkadaşlar umudumuzu yitirmiyoruz elbet ir gün ADLET Teclli edektir. Ama İnşallah tez günde olur çünki direnecek gücümüz kalmadı.

    YanıtlaSil

Değerli ziyaretçilerimiz sitemizde yorumlarınızın yayınlanabilmesi için yapılan yorumların konu ne olursa olsun hakaret veya beddua içermemesi gerekmektedir. Bu tarz söylemler cevap hakkı doğurmakta sitemizi zan altında bırakmaktadır. Kesinlikle hakaret veya beddua içeren yorumlar yayınlanmıyacaktır. Yorum yayınlanma süresi 1 saat ile 1 gün arasında değişmektedir.

Öne Çıkan Yayın

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak Binlerce taşeron işçinin ve 4/C çalışanlarının günlerdir merakla bekledi...

Sitemiz Eski 4/c Haberleri

Son 4/C Haberleri

Copyright © 4/C Çalışanları Web Sitesi | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com